Monday, October 28, 2013

Little Muslimah :: Peplum Top

Posted by iza at 28.10.13 0 comments Links to this post
Assalamualaikum...

Peplum top untuk si comel sesuai dipadankan dgn skirt atau seluar...
yg ni dah xavailable tau...org punye..
^^
kalau mau order cer pm cer pm.. :)
pm iza di MessyMommy ok!






budak ni sebok nak posing ngan baju org...
katenye..buat apa buat utk org, bg la kakak pakai...
alah sian....hihi 

Wednesday, October 23, 2013

Handmade by MessyMommy :: Tissue Box Cover

Posted by iza at 23.10.13 0 comments Links to this post
Assalamualaikum...

Salam Ceria
^^
Mendung2 sejuk2 ni bestnyeee kalau dpt melepak atas katil....
tapi xbole...banyak kerja yg dah sedia tertangguh...tertangguh lagi...LOL
i am truly a MessyMommy...

Tissue Box Cover ni dah lama siap..
tp xdpt snap gambarnye sbb xder kotak tissu...LOL lagi...
=____=*
sila maafkan saye...
sekali lagi...i am truly, a MessyMommy...huuuuhuuuu

TYVM kawan lama sbb sudi order ini dgn makcik...
^^
& sorry sbb lambat upload gambar nye....







ketiga-tiganya padded, & ada getah kat bahagian bawah...
sbb tuan punye nye nak ltk kat dlm kete..apa ke nama yg kat atas kepala tu...
kete somi bawak g kerja, kalo x bole demo...LOL

^^ harap suke...
bila nak mai amik ni????
payment da setel rs bsalah peram lama2 hihi

Wednesday, October 2, 2013

Little Muslimah :: Handmade Hijab

Posted by iza at 2.10.13 0 comments Links to this post
Assalamualaikum...
semalam sudah janji..arini mau bikin entri utk hijab sedondon dgn 3 baju yg dah siap tu...
maka inilah dia...









Humaira je lah model yg ada..
tudung purple & biru tu utk baby 9 bulan...
tu yang humaira pakai sempit je tu...ekeke..

sudah iza tunaikan janji...
barulah tenang rs ati...
hajat sahabat sudah dipenuhi..
izinkan hamba mengundur diri...

gitu haaa pantun spontan...
^^



Tuesday, October 1, 2013

Little Muslimah Handmade Clothing

Posted by iza at 1.10.13 0 comments Links to this post
Assalamualaikum...

iza nak pamer hasil  ini hari...
2 set baju & tudung utk baby Qomarina anak kwn iza...
tp tudungnye blom siap...*tgn silang blkg kaki kuis2 tanah
ni pon tempahan paksa rela jgk ni...
tq k.jas sbb pcayakan si amatur ni..
maafkan segala kekurangan dl hasil kerja iza ya...














utk 2-2 set ni, k.jas pilih warna tudung je..
iza yg pepandai carik kain yg sesuai utk dibuat baju..
iza gunakan material Designer Cotton + English Cotton + Japanese Cotton..
xtau la k.jas suke ke dop..harap2 positip la kan..huhu
err, tudung nye pulak insyaallah esok akan ada entrinya..
chaiyok iza!
^^
jumpe esok!
Assalamualaikum

 

MessyMommy Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos